Доставка і оплата

Після замовлення товару на сайті ми зв'яжемся з Вами для підтвердження наявності та уточнення способів доставки і оплати. Прохання вказувати актуальний номер по Viber/Telegram, щоб нам було простіше з Вами зв'язатись. Якщо у Вас виникли будь-які запитання під час оформлення замовлення - пишіть нам у Viber, Telegram - +38 (068) 681-88-55. Або просто телефонуйте :)

Загальні правила та умови доставки:

1) Усі замовлення сумою до 500 грн. відправляємо лише при умові повної передоплати.
2) Усі замовлення сумою від 500 грн. відправляємо при умові повної або часткової передоплати, яка покриває ризики логістичних витрат (200-500 грн. в залежності від розміру та оцінки вартості товару).
3) Після оплати мінімальної передоплати, сума, що залишається, виставляється у накладеному платежі.
4) У випадку з оформленням замовлення до 13:00, товар відправляємо у цей же день, не враховуючи форс-мажорних моментів, які від нас не залежать.

* Також, хочемо Вам повідомити, що товар таких брендів, як: Larsen, Thomastik, Vandoren, Pirastro, Willy Wolf, Bach, Selmer, Ludwig - відправляється при умові 100% передоплати. 

Які способи доставки товару?

1) Самовивіз за адресою - місто Львів, площа Данила Галицького 13, магазин музичних інструментів "8 НОТА".
2) Перевізник "Нова Пошта".
3) Перевізник "Укрпошта".
4) Перевізник "Meest-express".
5) Якщо Ви у Львові, то ми можемо передати товар через таксі, при умові наявності його у фізичному магазині. Ви оплачуєте товар, викликаєте таксі і оплачуєте його послуги.

А що з безкоштовною доставкою?

1) Безкоштовна доставка надається на замовлення загальною сумою більше 5000 грн., крім моментів, описаних у пункті 2.
2) Безкоштовна доставка не надається у таких випадках:
2.1. Великогабаритні товари (наприклад: інтерактивні панелі, акустичні системи, цифрові фортепіано, лінійні масиви тощо)
2.2. Акційний товар (розмір знижки не впливає на це правило).
2.3. Замовлення загальною сумою більше 5000 грн., якщо Ви обираєте спосіб оплати - "накладений платіж" (нагадуємо, що товари за накладеним платежем відправляються лише при умові мінімальної передоплати).
2.3.1 Наприклад, якщо Ви оплатили повністю не акційний товар сумою понад 5000 грн. - доставка за наш рахунок.
2.3.2 Наприклад, якщо Ви оплатили частково не акційний товар сумою понад 5000 грн., а іншу суму бажаєте оплатити на відділенні - доставка за Ваш рахунок.
2.4. Безкоштовна доставка НЕ ДІЄ на товари брендів Larsen, Thomastik, Vandoren, Pirastro, Willy Wolf, Bach, Selmer, Ludwig.

Як можна оплатити?

1) Готівковий або безготівковий розрахунок у нашому фізичному магазині.
2) Оплата за банківськими реквізитами у форматі UA/IBAN.
3) Через платіжну систему LiqPay товар можна оплатити на сайті у любий зручний для Вас спосіб (Google Pay, Apple Pay, мобільні банкінги тощо)***
4) Скористатись послугами кредитування через кнопку "Розстрочка online" (кнопка синього кольору, знаходиться біля кнопки "Купити" (червоного кольору) на кожній карточці товару).**

** Під час війського стану ми не надаємо послуги з "Оплата частинами" або "Розстрочка" від Приват-банку або іншого українського банку.

*** Будь ласка, не оплачуйте товар без підтвердження менеджера! Уточнення наявності товару деколи займає більше часу, ніж зазвичай. Наявність товару на сайті не гарантує 100% наявність його у магазині!!!

Також можлива кур'єрська доставка по Україні за адресою.

При оплаті накладеним платежем додатково сплачується вартість доставки грошей, яка залежить від суми замовлення та тарифів служб доставки.

Гарантія та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія?

В нашому інтернет-магазині гарантія надається на усі товари й підтверджує відсутність заводських дефектів на замовлену продукцію. Термін гарантії вказаний на сторінці товару. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон інтернет-магазину https://8nota.com.ua/

Будь ласка, перевіряйте комплектацію замовлення і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу від офіційного виробника або ж в інструкції з його експлуатації).

Куди звертатися з гарантійним обслуговуванням?

З будь-якими питаннями стосовно гарантійного обслуговування можна звертатись до авторизованих сервісних центрів або за адресою:

Львів, пл. Д. Галицького,13

Пн-Сб 10:00-19:00, Нд 11:00-19:00, без перерви

(068) 681-88-55 (Viber/Telegram)
(099) 701-75-85
(063) 680-19-94

Для звернення до сервісного центру із собою необхідно мати:
— придбаний товар у повній комплектації
— гарантійний талон
— документ, який підтверджує оплату

Рекомендуємо зберігати документи та упакування товару протягом усього гарантійного терміну. Це значно пришвидшить вирішення питань з гарантійним обслуговуванням.
Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром. В разі виникнення проблем з сервіс-партнером — звертайтесь до точки продажу, в якій придбали даний товар.

Обмін і повернення

Я можу обміняти або повернути товар належної якості?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача»

Права споживача при придбанні товару належної якості:
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

*Витяг із Закону України Про захист прав споживачів.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

- товар, не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.);

- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

- збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.

Оформити заявку на повернення товару можна за тел.: (068) 681-88-55 (Viber/Telegram)

Я можу обміняти або повернути товар неналежної якості?

Відповідно до восьмої статті Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку, ви маєте підставу вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару

Запити покупців, про які йде мова в даній статті, не розглядаються, в разі, якщо постачальник послуг зможе привести аргументи того, що недоліки з'явилися через недотримання правил експлуатації та зберігання придбаного товару. Ви, в свою чергу, маєте право бути присутніми при перевірці особисто або залучити представника.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна будь-якою службою доставки або ж у місці купівлі товару.

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт і документи, що засвідчують оплату. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 5 робочих днів після повернення товару.

Якщо ви живете не в Львові, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви придбали у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  1. товар з повною комплектацією
  2. гарантійний талон
  3. документ, що підтверджує оплату
  4. висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «Заводський брак»

 В яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

- порушені гарантійні пломби

- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб

- порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах

- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару

- неправильно заповнений гарантійний талон

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

- природний знос або вичерпання ресурсу

- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)

- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі

- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар або ті, що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації

- програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу

Купити в 1 клік
Продовжити покупки


Ваше замовлення успішно оформлено! Ми обов'язково зв'яжемося з Вами найближчим часом.