Доставка і оплата

Після замовлення товару на сайті ми зв'яжемся з Вами для підтвердження наявності та уточнення способів доставки і оплати. Перелік доступних способів розміщений нижче.

Доставка по Львову

1. Кур'єром до під'їзду або до входу в будівлю - не діє у воєнний стан.

Вартість доставки: безкоштовно при замовленні товару на суму від 1000 грн. (крім акційних), при сумі до 1000 грн - 50 грн.

Способи оплати:

  • готівкою при отриманні товару;
  • переказ на карту ПриватБанку (передоплата);
  • банківський переказ на р/р магазину (передоплата);
  • оплата частинами/миттєва розстрочка (кредит).

Доставку здійснюємо в робочий час у будні дні.

2. Самовивіз з магазинів за адресами:

м. Львів, пл. Д. Галицького, 13, "8 НОТА"

Вартість доставки: безкоштовно.

Способи оплати:

  • готівкою при отриманні товару;
  • переказ на карту ПриватБанку (передоплата);
  • банківський переказ на р/р магазину (передоплата);
  • оплата частинами/миттєва розстрочка (кредит) - не діє у воєнний стан.

Доставка по Україні

3. Службою доставки «Нова Пошта»

Вартість доставки: безкоштовно* при замовленні товару на суму від 1000 грн. (крім акційних), при сумі до 1000 грн - за тарифами служби доставки - не діє у воєнний стан.

Способи оплати:

  • накладний платіж;
  • переказ на карту ПриватБанку (передоплата);
  • банківський переказ на р/р магазину (передоплата);
  • оплата частинами/миттєва розстрочка (кредит) - не діє у воєнний стан.

4. Службою доставки "Justin

Вартість доставки: безкоштовно*при замовленні товару на суму від 1000 грн. (крім акційних), при сумі до 1000 грн - за тарифами служби доставки - не діє у воєнний стан.

Способи оплати:

  • накладний платіж;
  • переказ на карту ПриватБанку (передоплата);
  • банківський переказ на р/р магазину (передоплата);
  • оплата частинами/миттєва розстрочка (кредит) - не діє у воєнний стан.

* Безкоштовна доставка НЕ ДІЄ на акційні та великогабаритні товари (цифрові фортепіано, великі акустичні системи, стійки для світлового ізвукового обладнання)та товари брендів Larsen, Thomastik, Vandoren, Pirastro, Willy Wolf.

Також можлива кур'єрська доставка по Україні на адресу будь-яким іншим зручним перевізником.

При оплаті накладним платежем додатково сплачується вартість доставки грошей, яка залежить від суми замовлення та тарифів служб доставки.

При оплаті на розрахунковий рахунок магазину в банку, рахунок відправляється менеджером на контактний email. Перерахунок коштів на р/р магазину необхідно здійснити протягом 3 робочих днів з моменту підтвердження замовлення. По закінченню цього терміну Ваше замовлення може бути скасовано. Товар відправляється після зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок магазину. Разом із замовленням Ви отримаєте накладну та рахунок-фактуру.

Оплата товару здійснюється виключно у національній валюті України - гривні.

Скільки чекати дзвінка менеджера після замовлення?

Зазвичай менеджери зв'язуються з клієнтами до 15 хв., інколи - впродовж робочого дня.

Гарантія та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія?

В нашому інтернет-магазині гарантія надається на усі товари й підтверджує відсутність заводських дефектів на замовлену продукцію. Термін гарантії вказаний на сторінці товару. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон інтернет-магазину https://8nota.com.ua/

Будь ласка, перевіряйте комплектацію замовлення і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу від офіційного виробника або ж в інструкції з його експлуатації).

Куди звертатися з гарантійним обслуговуванням?

З будь-якими питаннями стосовно гарантійного обслуговування можна звертатись до авторизованих сервісних центрів або за адресою:

Львів, пл. Д. Галицького,13

Пн-Сб 10:00-20:00, Нд 11:00-19:00, без перерви

(068) 681-88-55 (Viber/Telegram)
(099) 701-75-85
(063) 680-19-94

Для звернення до сервісного центру із собою необхідно мати:
— придбаний товар у повній комплектації
— гарантійний талон
— документ, який підтверджує оплату

Рекомендуємо зберігати документи та упакування товару протягом усього гарантійного терміну. Це значно пришвидшить вирішення питань з гарантійним обслуговуванням.
Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром. В разі виникнення проблем з сервіс-партнером — звертайтесь до точки продажу, в якій придбали даний товар.

Обмін і повернення

Я можу обміняти або повернути товар належної якості?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача»

Права споживача при придбанні товару належної якості:
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

*Витяг із Закону України Про захист прав споживачів.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

- товар, не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.);

- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

- збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.

Оформити заявку на повернення товару можна за тел.: (068) 681-88-55 (Viber/Telegram)

Я можу обміняти або повернути товар неналежної якості?

Відповідно до восьмої статті Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку, ви маєте підставу вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару

Запити покупців, про які йде мова в даній статті, не розглядаються, в разі, якщо постачальник послуг зможе привести аргументи того, що недоліки з'явилися через недотримання правил експлуатації та зберігання придбаного товару. Ви, в свою чергу, маєте право бути присутніми при перевірці особисто або залучити представника.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна будь-якою службою доставки або ж у місці купівлі товару.

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт і документи, що засвідчують оплату. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 5 робочих днів після повернення товару.

Якщо ви живете не в Львові, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви придбали у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  1. товар з повною комплектацією
  2. гарантійний талон
  3. документ, що підтверджує оплату
  4. висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «Заводський брак»

 В яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

- порушені гарантійні пломби

- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб

- порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах

- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару

- неправильно заповнений гарантійний талон

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

- природний знос або вичерпання ресурсу

- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)

- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі

- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар або ті, що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації

- програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу

 

 

Купити в 1 клік
Продовжити покупки


Ваше замовлення успішно оформлено! Ми обов'язково зв'яжемося з Вами найближчим часом.