Акустичні системи QSC серії CP для гітаристів!

Сьогодні ринок музичних інструментів пропонує величезну кількість процесорів та педалі, що моделюють гітарні підсилювачі, які забезпечують просто неймовірне звучання. Але крім цього, ці пристрої стали максимально простими в експлуатації, незалежно від того використовуєте ви їх у студії звукозапису або ж на живому виступі. Усі ці принади сучасних технологій дозволяють музикантам домагатися такого звуку, про який ще кілька років тому не могли навіть й мріяти.

Після впровадження цих високих технологій у виробництво акустичних систем, багато музикантів стали віддавати перевагу широкосмуговим АС (FRFR), серед яких АС від бренду QSC серії CP.

Які динаміки називають FRFR?

Абревіатуру FRFR дослівно можна розшифрувати як "full-range, flat-response" – широкосмуговий, з лінійною АЧХ. Це означає, що ці акустики можуть посилити абсолютно будь-який звук, незалежно від його частоти, нейтрально, при цьому вхідний сигнал буде транслюватися просто з неймовірним рівнем якості чіткості та ясності. Динаміки типу FRFR залишають вихідний сигнал у первісному вигляді. Цей тип АС відмінно буде поєднуватися з новими моделями моделюючих підсилюючих пристроїв, за допомогою яких ви можете домогтися абсолютно будь-яких, неймовірних звучань.

Акустичні системи QSC серії CP для гітаристів!

При придбанні акустичних систем FRFR, пам'ятайте про їх рівну АЧХ та широкий динамічний діапазон, а також здатність відтворювати "живі почуття" та "тепло приміщення". Пам'ятайте, що перехідні піки електрогітари можуть досягати рівнів у десять разів більших, ніж сигнал типової музичної програми. Тому для чистого відтворення піків без погіршення вихідного сигналу гітари головним критерієм для будь-якої акустичної системи FRFR буде великий запас до перевантаження.

Гітарні кабінети та акустичні системи FRFR

Проте, усім звичні класичні кабінети залишилися донині. Основним завданням цих пристроїв, незалежно від їх виду, полягає у тому, щоб фарбувати тон вашої гітари та сприяти народженню нових звучань. Кабінети для гітар, крім усього іншого, створюють ілюзію присутності та "вітру" від гучномовців, а їх амплітудно-частотна характеристика часто утворює спад на високих частотах через його конструкції у цілому, й власними характеристиками електроакустичних перетворювачів всередині нього.

Зазвичай, при приєднанні підсилювача не FRFR типу, відбувається повне обнулення роботи, тому що він вже сам по собі емулює гучномовці, й тоді відбувається об'єднання різних за забарвленням звучань.

Портальні системи та динаміки FRFR

Попри те, що більшість акустик FRFR дуже схожі, у них є ряд відмінностей від портальних моделей, наприклад вони можуть відрізнятися будовою конструкції, тональними даними та доступними гравцеві настройками.

Деякі моделі FRFR творці зробили максимально схожими на класичні кабінети, а деякі навпаки, нагадують своїм дизайном портальні системи. Але незалежно від їх зовнішнього вигляду, при покупці вам варто звертати увагу на наявність вбудованого еквалайзера та на те, чи можете ви застосовувати пристрій, як сценічний монітор.

АС серії CP для гітаристів

АС серії CP для гітаристів

Малогабаритні, акуратні активні АС CP8 та CP12 подарують вам кращі показники функцій у невеликому пристрої. А підсилювач, потужність якого становить 1000 Вт, робить серію цих акустичних систем просто ідеальними для музикантів, які часто беруть з собою свою апаратуру у тури через низьку вагу. Системи CP8 та CP12 мають вбудований мікшер з трьома входами та ряд DSP пресетів, одним з них є цінний для FRFR системи, який дозволяє використовувати пристрій для сценічного моніторингу.

Варто відзначити, що якщо ваш FRFR динамік не має такого, то при експлуатації він буде надмірно посилювати низькі частоти. А все тому що пристрій встановлюється на підлозі в обмеженому просторі випромінювання, що й викликає збільшення рівня басів до 6 дБ нижче 200 Гц. Навряд-чи якийсь гітарист хоче, щоб його інструмент так звучав. Пресет для моніторингу дозволяє заповнити це посилення баса, отже, моделі CP надають рівну АЧХ.

Так само, варто відзначити, що спеціально для цих моделей АС були розроблені чохли Tote. З ними ви зможете без будь-яких проблем транспортувати вашу апаратуру. Крім того, що ці сумки неймовірно зручні, покриття CP Outdoor Cover повністю убезпечить ваші системи від небажаного впливу вітру, дощу та інших природних явищ.

Як можна застосовувати акустичні системи серії CP?

Не можна обрати один набір звукопідсилювачів для усіх гітар, тому що у кожного гравця свої переваги. Але ми можемо підштовхнути вас до вашого правильного рішення. Зараз ми перерахуємо способи того, як ви можете застосовувати свої АС QSC CP в якості FRFR динаміків або портальних систем.

А. У поєднанні з моделюючими процесорами

Багато гітарні процесори модулюючого типу володіють стерео выходами, за допомогою яких ви зможете під'єднати пристрій до пари акустик CP та експлуатувати їх, як FRFR динаміки, що забезпечують звук просто неймовірної якості. Так само, вихід " Mix " у системах CP можна застосовувати для відправки ваших лівого та правого каналів прямо до головного мікшерного пульта.

В. Застосування боксу перевантаження або спікер-симулятора з прямим приєднанням до портальних систем

Ще один поширений вид гітарного сетапу-під'єднання підсилювача головного типу до зовнішнього боксу навантаження, що має цифрову DSP емуляцію гучномовця або перетворювача, що відтворює відповідний імпеданс навантаження, крім того, електричні та акустичні показники реального гучномовця, який вмонтований у кабінет. Вихід з цього боксу веде до АС або ж відразу до мікшерного пульта, а вже від нього до акустичної системи, які застосовуються, як портальні.

С. Застосування педалей ефектів та емулятора кабінету з прямим приєднанням до портальних систем

Останнім способом є застосування гітарних педалей без підсилюючого пристрою, але разом з пристосуванням, яке емулює гітарний кабінет при приєднанні до АС серії CP, що застосовуються, як портальні моделі або ж з метою персонального сценічного моніторингу.

Звукопідсилення акустичної гітари

Якщо ви музикант, який вважає за краще використовувати електроакустичні моделі гітар, то радимо вам такі види сетапа. Можна направити сигнал виходу акустичної гітари до передпідсилювача або у директ-бокс, які потім приєднуються безпосередньо до портальних або моніторних систем серії CP. Так само, маючи кілька входів, якими обладнані динаміки CP, ви можете під'єднати мікрофон до комбінованого входу XLR / "джек", або ж зовнішнє джерело звуку через окремий стереовхід з роз'ємом 3,5 мм.

Після усіх цих маніпуляцій, ваш динамік стане імпровізованою персональною переносною АС. Не варто забувати, що за допомогою виходу "Mix" можна створити ланцюг з'єднань з 4-х акустик. Це дозволить вам заповнити звуком великий простір.

Висновок

Багато музикантів звикли бачити класичний гітарний сетап, що складається з підсилюючого пристрою й кабінету. Але, на щастя, технологічний прогрес сприяв створенню динаміків FRFR. Якщо ви об'єднаєте їх з хорошим процесором, що моделює звук підсилювача для гітари, то отримаєте не тільки приголомшливу якість звучання, але й ефект використання реального підсилюючого пристрою.

Головною деталлю у сигнальному ланцюзі, однією ланкою якої вважається сетап, можна назвати динамік, тому що з його допомогою розкриваються усі особливості звучання вашого інструменту. Застосовувані як портальні акустики або персональний моніторинг FRFR динаміки серії CP нададуть особливий ефект посилення звуку, високоякісне відтворення звучання та довговічність.